Πέμπτη, 16 Ιουνίου 2011

Συγνώμες κι Αγάπες!

         Τελευταία, περνάω απο τη σελίδα μου εντελώς "περαστικά". Όχι μόνο λόγω δουλειάς, (αφού όλη μέρα κάτω απο τον ήλιο τρία άτομα καλούμαστε να βγάλουμε δουλειά διπλάσια γιατί ο εργολάβος δεν μπορεί να πληρώσει άλλο μισθό), μα και λόγω διάθεσης.
Επιστρέφοντας σπίτι, κάνω το μπάνιο μου να ξεβρομίσω, τρώω και ξεραίνομαι στον ύπνο για να επαναλάβω την άλλη μέρα ακριβώς τα ίδια.
Κι αυτό, το λέω Ζωή...
Μα δε γίνετε κι αλλιώς. Η κοπέλα μου δε βρίσκει με τίποτα δουλειά, τα έξοδα τρέχουν, η κόρη θέλει καινούργιο κορμάκι για το μπαλέτο και πάει λέγοντας...
Έτσι, σήμερα που μπήκα και εξερεύνησα το blog μου απο την αρχή, ανακάλυψα πως υπήρχαν πολλά μηνύματα που δεν τα είχα πάρει καν χαμπάρι!
Απο εσάς που μου γράψατε και πήρατε την εντύπωση ότι σας "έγραψα", ζητάω Σ υ γ ν ώ μ η ...
     Μια μελαγχολία όμως με κάνει να θέλω να σας πώ και το παράπονό μου. Δηλαδή, όχι ακριβώς παράπονο, μα διαπίστωση. Ο φίλος μου ο Caeser με βοήθησε να το σκεφτώ καλύτερα αυτό, με το δικό του μοναδικό τρόπο!
Λοιπόν...ανακάλυψα πως όλοι μιλούν για γκομενιλίκια! Και όχι τα δικά τους- δικά τους γκομενιλίκια, μα δανεικά! Δηλαδή, ο ένας πάει με τη γυναίκα του αλλουνού, η άλλη ψάχνει αφορμή να του το στολίσει το κέρατο και πάει λέγοντας.
Όταν λοιπόν ηρεμώ καθισμένος στον καναπέ μου, κοιτάζω την ομορφιά μου (βλέπε Ευαγγελία...) να στρώνει το τραπέζι και δεν μπορώ παρα ν' αναρωτιέμαι:
Αφού σ' αγαπάω...κι αφού Μ' αγαπάς...Ποια διαολεμένη δύναμη είναι αυτή που -ίσως- σε σπρώξει να γνωρίσεις κάποιον άλλο, ή, -ίσως- με σπρώξει να γνωρίσω κάποια άλλη;
Ε;;; Τί είναι αυτό που μας κάνει να ζητάμε το ξένο...και όχι το δικό μας, αυτό που μας κάνει να νιώθουμε ασφαλείς και μας γεμίζει δύναμη;
Αν γνωρίζετε, πείτε μου και μένα να ησυχάσω! Αν όχι...πάρτε μια Ρόζα επικίνδυνη, να σας αναστατώσει την ημέρα σας!
Καλημέρες! κι ευχαριστώ για την υπομονή σας...
(στη "γάτα" μου!...με Αγάπη...)

27 σχόλια:

  1. Mα ο ανθρωπος φιλε...Ετσι ειναι φτιαγμενος...
    Συνεχεια να κρινει και να συγκρινει...!!
    Κρινεσαι και επικρινεσαι καθε λεφτο,
    και για ολα σου..!!
    Τη δουλεια, την εμφανιση την συμπεριφορα, το ντυσιμο, τα λεφτα, τη μορφωση...Ολα...!!
    Παραλληλα...
    Και μεσα στη στρεβλη ιδιοκτησιακη αντιληψη που εχουμε για τον αλλο...
    Ιδρυουμε και επενδυουμε συνολα[οικογενειες]συχνα παιζοντας
    ρολους...!!
    Στο βαθμο που ο ρολος που παιζεις...Ανταποκρινεται στην πραγματικοτητα...
    Γινεται και αντισεισμικος ο σκελετος της οικοδομης, που χτιζεις, η οχι...
    Στην ουσια δηλαδη...
    Και με δεδομενο τον ανταγωνισμο...
    ΕΣΥ Ο ΙΔΙΟΣ...Σπρωχνεις τον η την συντροφο σου να σε "στολισει"...

    Αυτο ακριβως κυνηγανε οι θρησκειες,
    πετροβολωντας τους μοιχους...!!

    Αξιζει ομως...Να εκτονωνεις τον ανταγωνισμο...Με επαπειλουμενη βια;;;
    ΠΟΣΟ και ΠΩΣ θα το κανεις αυτο για ΠΑΝΤΑ...!!;;

    Γι αυτο λοιπον...Δεξου και παρε...
    Την ελευθερια...
    Κατακτησε την συντροφο σου...ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ...
    Επενδυσε...Σε συναισθηματα...Οχι σε συμβολαια...!!Αυτα παντα,απορριπτονται...
    Ετσι λεω εγω...!!
    Αυτη τη γνωμη εχω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Την φίλη μας...και τα μάτια σου! ;-)
    Κανένας δεν είναι κτήμα κανενός...
    Οι σχέσεις θέλουν καθημερινή φροντίδα και Αγάπη...
    Αυτό κάνουμε "εμείς" ως ζεύγος και μετράμε 28 χρόνια σχέσης Αγάπης!
    Χαίρομαι που "έπεσα" στο σπιτικό σου, χαίρομαι που η Ευαγγελία έχει καθημερινή φροντίδα και Αγάπη!!!

    "Καλλιεργούμε καθετί το εξωτερικό δίνοντας πολύ λίγη προσοχή σε όσα βρίσκονται μέσα μας, αλλά το μέσα είναι που τρώει πάντα το έξω. Το σκουλήκι που καταστρέφει τη φρεσκάδα του μήλου βρίσκεται μέσα του.
    Χρειάζεται μεγάλη νοημοσύνη σ΄έναν άντρα και μια γυναίκα για να ξεχάσουν τους εαυτούς τους και να ζήσουν μαζί, χωρίς να παραδοθεί ο ένας στον άλλο, χωρίς να κυριαρχηθεί ο ένας στον άλλο.Οι σχέσεις είναι το πιο δύσκολο πράγμα στη ζωή". Κρισναμούρτι

    Καλή δύναμη και στα δυο σας...δύσκολοι καιροί!!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Λοιπόν τα πράγματα είναι απλά:

    Φταίει ο συμβιβασμός! Ή καλύτερα η αδυναμία να τον διαχειριστεί κανείς!

    Όταν δεν βρίσκεις ακριβώς αυτήν που ακριβώς θέλεις, αλλά βρίσκεις κάποια στο περίπου, ή όταν τα φτιάχνεις με κάποια μόνο και μόνο γιατί φοβάσαι τη μοναξιά, ή όταν τα φτιάχνεις με κάποια μόνο και μόνο για να επιδεικνύεις τη... γοητεία σου, ή για οικονομικούς μόνο λόγους, είναι συμβιβασμός!

    Συμβιβασμός που σημαίνει πως κάνεις σχέση χωρίς να έχεις δαγκάσει τη λαμαρίνα! Οπότε και τα ψεμματάκια σου θα πεις όπως ότι και εσύ είσαι δήθεν ερωτευμένος και αγαπάς κλπ.

    Και όταν θα βρεις κάτι που θα σε εξιτάρει πιο πολύ, τότε απατάς το ταίρι σου χωρίς δεύτερη σκέψη!



    Αν κάνεις σχέση για την πλάκα σου και μόνο για να περνάς καλά, άστο. Χωρίς αγάπη και χωρίς να σκεφτείς ότι πρέπει να περνάει και ο άλλος καλά, το κέρατο είναι καθ' οδόν! Είτε θα το δώσεις είτε θα το εισπράξεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. κάποτε έκαναν ένα πείραμα με ποντίκια. έβαλαν 1 αρσενικό με 20 θυλικά σε ένα κλουβί. ήταν όλα σε οίστρο και περίοδο ζευγαρόματος. Το αρσενικό κάθε φορά πυ του ερχόταν όρεξη διάλεγε και άλλο θυλικό. αυτό συμβαίνει και με τον άνθρωπο. ο άνδρας ε του φυσικού του διαλέγει νέο σύντροφο διότι στα κτηνώδη ένστικτά του είναι η αναπαραγωγή του και να αφήσει απογόνους γιαυτό βλέπουμε περιπτώσεις ανδρών που ενώ βρίσκονται με μια κούκλα την κερατώνουν με μια ''σαβούρα''. αντίθετα οι γυναίκες διαλέγουν πάντα το πιο ίσχυρό και δυνατό αρσενικό ώστε ο απόγονος να είναι όσο δυνατό πιο δυνατός. μόνο αν βρεθεί πιο δυνατό αρσενικό τότε τα θυλικά θα αλλάξουν σύντροφο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γεια σας, ο Αλέξανδρος ήταν ευχαριστημένος με το οικόπεδό του σε emprego.vou visita.boa περιμένουν με αγωνία την επόμενη επίσκεψή σας.
    ένα μεγάλο φιλί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μαχαίρι,
    Φίλε μου σοφέ...έχεις απόλυτο δίκιο.
    Η πιο καλή επένδυση, είναι το συναίσθημα. Για να μη γίνετε η σχέση, ή ο γάμος συμβόλαιο και να μην ψάχνονται αφορμές για τη μη τήρησή του...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Άιναφετς
    Καλώς ήρθες στο ταπεινό μου σπιτικό!
    Την Αγαπάω...μην ανησυχείς...με όλη τη δύναμη της ψυχής μου.
    Μα, συγχώρα με γι' αυτό που θα σου πώ,
    δεν ξέρω για ποιο λόγο νιώθω καλά όταν τη νιώθω ΤΕΛΕΙΩς δικιά μου και είμαι κι εγώ ΤΕΛΕΙΩς δικός της...
    Αυτό έχει βέβαια σχέση με τα ιδιοκτησιακά καθεστώτα που μου είπες... Κι εκείνη, έχει μια ελευθερία μέσα της...που με τρομάζει...
    και δεν την καταλαβαίνω...
    (σε λίγο θα φωνάξω ΒΟΉΘΕΙΑ!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σταμάτη
    ευτυχώς, δεν πέφτουμε σε συμβιβασμούς!
    Όμως, είναι όπως τα λές. Όταν ο άνθρωπος συμβιβαστεί στα πρέπει και όχι στα θέλω του...τότε κλάφτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πρόεδρε,
    Άμα μου έρθει δηλαδή και πάω με άλλη (λέμε τώρα!) να της πω για το πείραμα με τα ποντίκια;
    χα χα χα!
    Όλα είναι χημεία λοιπόν! Η φύση μιλάει απο μόνη της...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ola Pretha!
    Please girl, try to write in english or your language because google translator makes a shit out of it!!!
    Have a nice day!
    Kisses!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Γατούλα μου
    χι χι χι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ευαίσθητες χορδές ενοχλείς ρε μάγκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ως αναγνώστριά σας (& της Ευ-αγγελίας) θα σιωπούσα όπως κάνουμε όταν σε ένα σπίτι φιλικό ακούμε μιά παραφωνία. Μα δε μπορώ. Ζητώ εξ αρχής συγγνώμη από την παρέα αλλά κ. Πρόεδρε η πεπαλαιωμένη θεωρίας σας υποβιβάζει όχι μόνο τους άνδρες σε ζώα που ακολουθούν μόνο το ένστικτο αλλά κι όλο τον πολιτισμό που μας κάνει να μην αρπάζουμε τη μπουκιά από το χέρι του διπλανού μας όποτε πεινάμε.
    Πρόκειται γιά μιά θεωρία που οδηγεί κατ' ευθείαν σε δκαιολόγηση του βιασμού μιά και προϋποθέτει πως ο ισχυρός άνδρας στα δυνατά του ένστικτα υπακούει κι η γυναίκα/θύμα μόνο καλυμμένη μπορεί να είναι σίγουρη πως δε θα "προκαλέσει" όπως έλεγαν παλιά σ' εμάς & λένε ακόμα όπου έχουν το νόμο Σαρία.
    Σκεφτήτε λίγο αγαπητέ πριν ξανα-ξεστομίσετε τέτοιες αναχρονιστικές απόψεις που έχουν κοστίσει αγώνες, ιδρώτα (& πάμπολα καμμένα σουτιέν) στις γιαγιάδες μας γιά να μπορώ να σας το πω κατάμουτρα πως .. (SORRY) οι άνδρες που γνωρίζω εγώ δεν είναι ζώα & ξέρουν να συγκρατούν τις ορμές τους όπως κι οι γυναίκες. Που.. θα σας φανεί παράξενο αλλά κι εμείς έχουμε ορμές, κι εμείς "απατάμε" όχι γιά να γενοβολάμε κουτσούβελα μα επειδή καμιά φορά ο άνθρωπος ποθεί να καθρεφτιστεί & σε άλλα μάτια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ναι αλέξανδρε αλλά αν σου πει και η ευαγγελία ότι το άλλο αρσενικό ήταν πιο δυνατό δεν θα είσαι μόνο απατημένος αλλά και προσβαλμένος, άρα άστο καλύτερα δεν σώζετε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τί ωραία και σοφά που το γύρισες καλέ μου Πρόεδρε πάλι!

    Δάφνη Χρονοπούλου/Mme Kastell,
    Mας τιμά πολύ η παρουσία σας κοντά μας!...
    Οι απόψεις σας μας βρίσκουν απόλυτα σύμφωνους, άλλωστε.
    Φυσικά και δεν πρέπει να επικροτούμε οτιδήποτε διαχωρίζει τα δικαιώματα της γυναίκας απο του άντρα.
    Είμαι σίγουρη (για να κάνω το δικηγόρο του διαβόλου) οτι ο Πρόεδρος μίλησε με μόνο γνώμονα το χιούμορ...κι έτσι άλλωστε το εκλάβαμε κι εμείς...
    Να είστε καλά και να έχετε μια όμορφη εβδομάδα!
    (Να μοιράζεστε τις σκέψεις σας μαζί μας...έχουμε ανάγκη τα λόγια σας...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Κάνθαρε,
    Καλό είναι να ερεθίζονται αυτές οι χορδές...
    πάντα απο αυτό, κάτι μαθαίνουμε...
    Την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Να'μαι κι εγω!!!
    Αγαπητε μου Αλεξ θα σε μαλωσω!! Δεν σε ξερω δεν με ξερεις ομως....γνωριζω κατι που εσυ δεν ξερεις πως το ξερω..!! χαχα σε μπερδεψα;;;

    Η πολυαγαπημενη μου Ευαγγελια θα σε ξεμπερδεψει:-)))

    Λοιπον αν και δεν χωνω τη μυτη μου σε ξενα χωραφια αν δε στο πω..θα σκασω..!!!
    Και ξερεις γιατι θα σου το πω;; Γιατι σας αγαπω και τους δυο και θελω να ειστε ευτυχισμενοι μα πανω απ'όλα ηρεμοι:-)

    Ειμαι 27 χρονια παντρεμενη. 27 χρονια γκρινια, φασαρια, αγαπη, ερωτας και φτου κι απο την αρχη!!
    Ομως ποτε μα ποτε δεν διανοηθηκαμε την ζωη μας ο ενας χωρια απο τον αλλον!!!
    Ποτε δεν μπηκα στον πειρασμο να παω με αλλον αν και θα μπορουσα!! Ποτε δεν πηγε με αλλη αν και του ανοιξαν πολλες τα ποδια!!
    Το μυστικο;;; Πολυ απλο!!
    Σεβασμος και αγαπη!!! Μα πανω απ'ολα εμπιστοσυνη φιλε μου:-)))
    Ζησε την καθε στιγμη σου σαν να ειναι η πρωτη μερα που γνωριστηκατε!!
    Πιστευω οτι και η γυναικα αλλα κι ο αντρας πανε με αλλον...μονο οταν τους σπρωξει η συμπεριφορα του συντροφου τους να το κανουν!!!
    Οποτε...
    Ελπιζω να με καταλαβες:-))

    Σας φιλω και τους δυο:-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πολλά ευχαριστώ στην Ευαγγελία που κάνει τον κόπο να ασχοληθεί με το σχόλιό μου & που έχει την καλή καρδιά να δει τις καλλές μου προθέσεις.
    Σας επισκέπτομαι συχνά κι είναι εύκολο διότι & τους δυό σας συστήνω στο blog μου οπότε έχω ταχύτατη ενημέρωση των αναρτήσεών σας (είστε μπροστά μου όσο δουλεύω).
    Όσο γιά τα άλλα θέματα, επιτρέψτε μου να συμπληρώσω:
    1.πως ενώ (κι εγώ) τις καλές προθέσεις του κ Προέδρου τις αναγνωρίζω, γνωρίζω επίσης πως κι ο δρόμος προς την Κόλαση με καλές προθέσεις είναι στρωμένος.
    & 2. Πως όχι η πείρα κι η λογοτεχνία με δίδαξαν πως αιτία να κοιτάξουμε αλλού δεν είναι ο σύντροφος (αλλιώς δε θα βλέπαμε καθημερινά θησιασμένες σε βάναυσους ή άνδρες τυφλούς από καψούρα). Ο άνθρωπος είναι ευτυχώς περίπλοκος κι αλίμονο αν ισοπεδώναμε τόσο που κάθε δυστυχής στιγματιζόταν "και κερατάς και φταίχτης". Κι ωστόσο η αληθινή αγάπη όλα αυτά τα προσπερνά κι αυτή είναι η δύναμή της.―
    Σας χαιρετώ με ευχαριστώ που ανοίγετε ενδιαφέρουσες κουβέντες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Mαριβίλη,
    Καλώς το το κορίτσι μας που μας έλειψε!
    Καλά του τα είπες! και σίγουρα πέρασαν βαθειά μέσα στο μυαλό του γιατί διέκρινα ένα χαμόγελο στο βλέμμα του...
    Καλή σου μέρα και να προσέχεις τον εαυτό σου!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Δάφνη Χρονοπύλου/Mme Kastell,
    Πάλι εγώ θα σας απαντήσω... μα να ξέρετε, όχι γιατί δε νοιάζεται ο Αλέξης, μα λόγω φόρτου εργασίας και κούρασης διπλής...
    Τα συζητάμε όλα το βραδάκι...κι έπειτα εγώ απλά περνάω τις σκέψεις του...

    Πολύ σωστά είπατε για το δρόμο προς την κόλαση.
    Θα πρέπει ν' αλλάξουμε αντιμετώπιση των καταστάσεων, για να οχυρωθούμε, επιτέλους, απο την ανοησία που φέρνει μαζί της η άγνοια.
    Κι αυτό, σας το λέω έχοντας το χέρι στην καρδιά, καθώς πρίν χρόνια (όπως ίσως έχετε διαβάσει στις πρώτες αναρτήσεις του ιστολογίου μου) βγήκα απο ένα βίαιο γάμο, κι έχοντας νιώσει στο δέρμα και την ψυχή μου τί θα πεί σωματική και ψυχολογική κακοποίηση...
    Με δυο παιδιά, που ακόμη τυραννιέμαι να τα κερδίσω πίσω...στην αγκαλιά μου...
    Κι όλα αυτά, γιατί ένας ανόητος άνθρωπος, αποφάσιζε και διέταζε, όπως είναι τελικά πολύ συνηθισμένο φαινόμενο και εδώ στην Ελλάδα.
    Αυτά λοιπόν, πολεμάω κι εγώ ν' αλλάξω.
    Κι ο Αλέξης, είναι σύμμαχός μου. Συνοδοιπόρος μου, γιατί μια παράξενη μοίρα μας ένωσε στον πόνο...
    Και ο τρόπος σκέψης του, είναι που με κάνει να τον σέβομαι, να τον εκτιμώ και βαθειά να τον Αγαπάω...
    Σας κούρασα...συγνώμη...
    Να έχετε μια όμορφη μέρα, εύχομαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ίσως το περαστικό να είναι το ουσιώδες, alexander...
    βλέπε, για παράδειγμα, τη ζωή...
    την περαστική μου καλημέρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πρόεδρε
    εντάξει, ακυρώνω την πρόφαση! χα χα χα!
    Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Κάνθαρε
    οι ευαίσθητες χορδές είναι για να αγγίζονται μάγκα! Ποτέ δεν είναι αργά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Mme Kastell/Δάφνη Χρονοπούλου
    εγώ, δεν θα τα έλεγα τόσο ωραία όσο εσείς και η Ευαγγελία...
    Με καλύψατε πλήρως...
    και με βάλατε σε σκέψεις.
    Πράγμα που είναι απολύτως θετικό!
    Την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. KranioUtopia
    Για τις στιγμές! Αυτό είναι η ουσία της ζωής...
    Ζούμε για τις όμορφες και δημιουργικές στιγμές τη ζωή μας, κι αν είναι και αυτή περαστική, τουλαχιστον φεύγοντας να έχουμε καταφέρει πέντε πράγματα για τα οποία να είμαστε περήφανοι...(και δεν αναφέρομαι φυσικά σε υλικά πράγματα...)
    Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ευαγγελία ναι, θυμάμαι εκέινη την πολύ σκοτεινή περίοδο με βάσανα που λίγο-λίγο πήραν σχήμα γιά μας τους παρατηρητές. Κι είναι ωραίο που μιλάμε τώρα από εδώ, από το "ημερολόγιο" συντρόφου τόσο αγαπημένου που τα δυό σας ιστολόγια αλληλοσυμπληρώνονται.
    Είναι τεράστιο το θέμα που άνοιξαν τα γλυκά λόγια του Αλέξη & πανανθρώπινο.
    Θυμήθηκα τα παλιά της Ευαγγελίας (που χαρά μου που αναφέρθηκε άνετα στα παλιά τα δύσκολα), θυμήθηκα τα δικά μου που όπως όλοι είχα κι έχω, θυμήθηκα το βιβλίο που έγραψα γιά τον άνδρα μου, γιά τα 7 εκείνα πρώτα χρόνια του αρμονικού έρωτα & που γι αυτό το είχα γιά το πιό βαρετό μου (είναι πιό ενδιαφέρουσα η δυστυχία, τι να κάνουμε) ώσπου πρόσφατα μιά αναγνώστρια ανήρτησε στο blog της ένα απόσπασμα από εκεί & σα να είδα με άλλα μάτια & νοστάλγησα.
    Τραμπάλα είναι, έγραφα. Κι οι ερωτευμένοι απολαμβάνουν τις σπάνιες στιγμές ισορροπίας κι αμοιβαιότητας. Κατάλαβα μετά πως η αληθινή αγάπη έρχεται αργότερα όταν έχουμε αποθηκεύσει τόση ζέστη που χαρίζουμε στον άλλο μιά-δυό ζαβολιές..
    Αυτά ήθελα να πω, (σα συμβουλή αν μου επιτρέπετε): πως η γλυκειά αγωνία που περιέγραψε ο Αλέξης είναι η αρχή του ταξιδιού, όταν γεμίζει το σακκίδιο με όσα θα χρειαστούν γιά να ανεβούμε στην κορφή οι δυό μας.
    Ευαγγελία πολλά είπα κι εγώ νομίζω.
    Δεχθείτε άλλο ένα όμως: Μου θυμήσατε έτσι που γράφετε ο ένας γιά τον άλλο ή στου άλλου τα ιστολόγια ένα παλιό ιαπωνικό διήγημα με ένα ζευγάρι που επικοινωνεί έτσι. Από πάθος & την συνωμοτικότητα του έρωτα. Κι ύστερα όταν έχουν δυσκολίες η γυναίκα συνειδητοποιεί πως πιά δε γράφει όσα σκέπτεται μα όσα θέλει να νομίσει εκείνος ότι σκέπτεται... ― Με ευχές το τελευταίο να μη σας τύχει εύχομαι ειλικρινά να είναι μακρύ & πλούσιο το ταξίδι σας..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Εισητήριααα!

Copyright © TaXidia | Powered by Blogger | Crafted by The Jajala Majala Project