Πέμπτη, 26 Ιανουαρίου 2012

Μου έβαλαν χέρι...


... Όταν μου είπαν πως φέτος θα είμαι ανασφάλιστος: ¨Αφού δεν δουλέψατε κύριε, τι, με τα μαύρα μεροκάματα που κάνετε ζητάτε και ασφάλιση;"




Φαίνεται πως δεν πήρα κάποτε καλά το μάθημά μου... αφού "μαζί τα φάγαμε", έπρεπε τώρα να κάνω τη μαμούνα και να βγω από το ΙΚΑ με το κεφάλι κατεβασμένο...

    
Να Φύγω, ρε γαμώτο! Αλλά να πάω πού;;;;;;;;;;;;; νιώθω τη βάρκα μου δεμένη.........


Και με πιάνει ναυτία όταν σηκώνει κύματα ο καιρός.........

Έτσι, αποφάσισα να μείνω σε τούτο το λιμάνι........
Με το κρύο παλεύω....
Τους φόβους έχω νικήσει προ πολλού..........

Κι αν κάποιος βγει να μου ζητήσει το λόγο που    ζω....
Με την απόλυτη ηρεμία που με διακρίνει.........
Θα του πω .....


"Μη φάς! Απο εδώ και πέρα θα πάρεις τ' αρ...ια μου, μ@λ@κ@" !!!





3 σχόλια:

  1. στον βόλο η γη είναι έφορη. ενα περβολάκι μια κατσίκα κουνέλια κότες κυνήγι και ψαρεμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπερβάλλετε καλέ!
    Δεν σας βάλαν χέρι.
    Ένα δακτυλάκι σας βάλαν και το κάνατε θέμα!
    Χα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. hello everyone...have a nice day !

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Εισητήριααα!

Copyright © TaXidia | Powered by Blogger | Crafted by The Jajala Majala Project